Sedm let Kramolínské rallye
Pomalu se blíží podzimní termín 10. – 11. října 2008. Je to termín, ve kterém se pojede IC WEST Historic Nostalgie Rallye 2008 – soutěž, která je zařazena do poháru Rallye Cup 2008 a která se bude vyznačovat 102 040 metry rychlostních zkoušek rozdělených do 5 různých testů, přičemž se všechny pojedou dvakrát. Páteční podvečerní a noční etapa má začátek naplánován na 17. hodinu, první auto v cíli rally by mělo být v sobotu ve 14:10. Zároveň se populární kramolínský podnik bude vyznačovat absencí servisní zóny. „Postav se kam umíš, jako kdysi. Proto nostalgie,“ vzkazuje posádkám šéf organizátora RKHA v AČR – Dan Krob. Zvláštní ustanovení a přihláška se na stránkách pořadatele – http://rkha.wz.cz – objeví nejpozději 1. září 2008.
V následujících tabulkách a řádcích si můžete prohlédnout, jak se dosud závodilo v okolí Nepomuku, příp. Klatov, Blatné či Blovic. Jen v tomto malém „výcucu“ výsledků lze najít dost zajímavých faktů, jmen či vozů. Posuďte sami:
2003 – Michal Benda / Michal Šafář – Škoda Favorit a Josef Krýsl / Kateřina Achsová- Škoda 110R coupé
2001 – Historic rallye Kramolín
Posádek: 114
Počet RZ: 6
Délka RZ: 47,37 km
Výsledky 2001 | ||||
---|---|---|---|---|
1. | Vild – Martínek | Subaru Impreza WRX | S4 | 27:32,3 |
2. | Nešpor – Liška | Ford Escort Maxi Kit Evo2 | S4 | + 0:01,4 |
3. | Hodaň – Hodaňová | Škoda Felicia Kit Car | S4 | + 0:34,6 |
4. | Šisl – Immig | Mitsubishi Lancer Evo V | S4 | + 1:00,3 |
5. | Fajtl – Fajtlová | Porsche 911 | H3 | + 1:09,4 |
Vítězové tříd:
S4: Vild – Martínek / Subaru Impreza WRX
H1: Suda – Ulbricht / Škoda 1000 MB
H2: Michálek – Michálek / Škoda 110 R
H3: Fajtl – Fajtlová / Porsche 911
P5: Stupka – Hamet / Zastava 1100
2003 – nabroušený Swift Michala Fialy u populárního "kontejneru" v Kozlovicích
2002 – II. Historic rallye Kramolín
Posádek: 93
Počet RZ: 6
Délka RZ: 64,24 km
Výsledky 2002 | ||||
---|---|---|---|---|
1. | Kohout – Radina | Lancia Delta HPE | S5 | 37:26,0 |
2. | Nešpor – Hanák | Ford Escort Maxi Kit Evo2 | S5 | + 0:36,2 |
3. | Holub – Nixan | BMW 2002Ti | H3 | + 0:39,1 |
4. | Fajtl – Fajtlová | Porche 911 | H3 | + 1:25,9 |
5. | Brynda – Pašek | Škoda Felicia | S5 | + 1:29,8 |
Vítězové tříd:
S4: Kohout – Radina / Lancia Delta HPE
H1: Suda – Ustohal / Škoda 1000 MB
H2: Krob – Hajnárová / Škoda 722
H3: Holub – Nixan / BMW 2002Ti
P5: Jelínek – Prošek / Ford Cortina
2004 – Roman Odložilík dovezl do Kramolína již 3 skvosty – Porsche 911, Toyota Corolla WRC a Renault Clio S1600
2003 – III. IC West Historic rally Kramolín
Posádek: 131
Počet RZ: 8
Délka RZ: 79,97 km
Výsledky 2003 | ||||
---|---|---|---|---|
1. | Ballek – Port | Ford Escort RS Cosworth | A4 | 45:34,2 |
2. | Čivava – Čivava | Mitsubishi Lancer Evo VI | A4 | + 0:16,4 |
3. | Vac – Dorko | Nissan Almera KC | A3 | + 2:33,6 |
4. | Fišer – Středa | VW Golf 2.0 16V | A3 | + 3:50,8 |
5. | Fadrný – Otčenášková | Ford Escort RS Cosworth | A4 | + 3:53,5 |
Vítězové tříd:
A1: Fiala – Heidenreich / Suzuki Swift
A2: Tůma – Viktora / Škoda Felicia 1,6
A3: Vac – Dorko / Nissan Almera KC
A4: Ballek – Port / Ford Escort RS Cosworth
H0: Šíma – Šíma / Škoda 1000 MB
H1: Kašpar – Balek / Austin Mini
H2: Sýkora – Houšť / BMW 2002 Ti
P5: Horn – Jelínek / Škoda 120 LS
2004 – Koupání v dožické nádrži – Vladimír Liška (Proton Perth) a Josef Čermák (Opel Corsa)
2004 – IV. Ic West historic Podbrdská rallye
Posádek: 123
Počet RZ: 6
Délka RZ: 67,76 km
Výsledky 2004 | ||||
---|---|---|---|---|
1. | Komárek – Komárková | Mitsubishi Lancer Evo VI | A4 | 35:02,1 |
2. | Mareček – Vrba | Mitsubishi Lancer Evo VI | A4 | + 2:08,5 |
3. | Kopelent – Kopelentová | Škoda Felicia Kit Car | A1 | + 3:18,4 |
4. | Šimeček – Hejsa | Nissan Almera Gti | A3 | + 3:24,9 |
5. | Hendrich – Hendrich | Mitsubishi Lancer Evo VI | A4 | + 3:28,8 |
Vítězové tříd:
A1: Kopelent – Kopelentová / Škoda Felicia Kit Car
A2: bohužel nezjištěno
A3: Šimeček – Hejsa / Nissan Almera Gti
A4: Komárek – Komárková / Mitsubishi Lancer Evo VI
H1: bohužel nezjištěno
H2: bohužel nezjištěno
H3: Bernatík – Machaň / Škoda 110R
H4: Petrášek – Balcarová / Opel Ascona
2005 – Jarek Orsák na počátku své kariéry se Subaru Impreza
2005 – V. IC WEST historic Podbrdská rallye
Posádek: 75
Počet RZ: 6
Délka RZ: 65,46 km
Výsledky 2005 | ||||
---|---|---|---|---|
1. | Odložilík – Odložilík | Renault Clio S1600 | A2 | 36:49,1 |
2. | Kožmín – Talaváňa | Mitsubishi Lancer Evo VI | A4 | + 0:01,3 |
3. | Landa – Novák | Mitsubishi Lancer Evo VII | A4 | + 0:31,2 |
4. | Liška – Havel | Mitsubishi Lancer Evo | A4 | + 0:40,0 |
5. | Hendrich – Hendrich | Mitsubishi Lancer Evo VI | A4 | + 1:39,1 |
Vítězové tříd:
A1: Hodaň – Maťková / Škoda Felicia
A2: Odložilík – Odložilík / Renault Clio S1600
A3: Nešpor – Pozdníčková / Ford Escort Kit Car
A4: Kožmín – Talaváňa / Mitsubishi Lancer Evo VI
H1: Hostaš – Hořejší / Škoda 1000 MB
H2: Habart – Vaněček / Škoda 120 S
H3: –
H4: Tichý – Horák / Opel Kadett C
2005 – Maďar Vas byl v Kramolíně 2003 prvním zahraničním účastníkem, o 2 roky později si rally zopakoval
2006 – IC WEST historic Václavská rallye
Posádek: 75
Počet RZ: 6
Délka RZ: 32 km
Výsledky 2006 | ||||
---|---|---|---|---|
1. | Svoboda – Adámek | Toyota Celica GT Turbo | A4 | 18:47,2 |
2. | Ducháček – Babor | Škoda Felicia Kit Car | A1 | + 0:31,9 |
3. | Kopelent – Kopelentová | Škoda Felicia Kit Car | A1 | + 0:36,5 |
4. | Sýkora – Škardová | Škoda Felicia | A1 | + 0:37,0 |
5. | Hora – sponzoři | Škoda Favorit | A1 | + 1:06,4 |
Vítězové tříd:
A1: Ducháček – Babor / Škoda Felicia Kit Car
A2: Moravec – Kraml / Mazda 323 1,6
A3+A4: Svoboda – Adámek / Toyota Celica GT Turbo
H1: Donát – Říha / Trabant 601 WRC 6V
H2+H3: Bernartík – Machaň / Škoda 110 R
H4: Daněk – Daněk / Škoda 130 RS
H5: Vichta – Petříková / VW Brouk 1302S
H6: Štauber – Štauber / BMW 2002 Ti
P7: Zajíc – Fiřtová /Trabant 601
2006 – Sláva Ducháček navštívil Kramolín v letech 2002 – 2006
2006 – premiéra Martina Semeráda v rally skončila neslavně hned na první RZ, holt geny… :-)
2007 – Pošumavský pohár historic rallye
Posádek: 87 (jaro) / 99 (podzim)
Počet RZ: 10 (jaro) / 12 (podzim)
Délka RZ: 73,07 km (jaro) / 69,18 km (podzim)
Výsledky 2007 | ||||
---|---|---|---|---|
1. | Svoboda – Adámek | Toyota Celica GT Turbo | A4 | 33 bodů |
2. | Koutný – Jurka | Subaru Impreza | A4 | 22 bodů |
3. | Vrkoslav – Pulc | Škoda Favorit | A2 | 20 bodů |
4. | Reitmeier – Reitmeirová | Nissan Sunny | A3 | 15 bodů |
5. | Tomášek – Hrabík | Peugeot 106 S16 | A2 | 14 bodů |
Vítězové tříd:
A1: Šašek – Matuška / Škoda Felicia
A2: Vrkoslav – Pulc / Škoda Favorit
A3: Reitmeier – Reitmeirová / Nissan Sunny
A4: Svoboda – Adámek / Toyota Celica GT Turbo
H1: Zajíc – Čermín / Trabant 601 RS
H2: Liška – Lucák / Škoda 1000 MB
H3: Myslík – Myslík / Škoda 110 R
H4: Kašpar – Nolč / Škoda 100 / Austin Mini
H5: Chlustina – Švancara / Austin Mini
H6: Štauber – Štauber / BMW 2002 Ti
P7: Horn – Horn / Škoda 140 LS
2007 – nezapomenutelný zážitek předvedl divákům Tomáš Rejžek během jarní části poháru
2007 – premiéra posádky Jan Sýkora – Martina Škardová s Mitsubishi Lancer Evo VIII
2008 – IC WEST Historic Nostalgie Rallye
Posádek: ???
Počet RZ: 10
Délka RZ: 102,04 km
Jaká bude? To se dozvíme druhý říjnový víkend…
Ve třídě H3 zvítězila posádka Bernatík- Machaň s vozem Škoda 110R